Przejdź do głównej zawartości

Obserwatorzy

Nadszedł czas, by wejść w dorosłość - moje cudowne 18 urodzinki


Wymarzona 18-nastka

Tak, jestem już dorosła. 

7 lutego przekroczyłam magiczny próg dojrzałości. Z tej okazji, dzięki moim rodzicom, wyprawiłam cudowne przyjęcie urodzinowe dla rodziny i znajomych. Przyjęcie na blisko 60 osób (mam całkiem sporą rodzinkę) odbyło się w pobliskim domu strażaka. 



Radosnym uśmiechom, wzruszającym śpiewom, zwariowanym tańcom, oficjalnym toastom i niebiańskim słodkościom nie było końca.. 



Nie sposób również nie wspomnieć o ogromnie pięknych i niezwykle trafionych prezentów, które otrzymałam i za które jestem bardzo, ale to bardzo wdzięczna! 

Ukochane książki 💙


Tona słodkości 💚



Litry wina 💛



Urocza piżamka 💜



Typowe gadżety 💙



Śliczna biżuteria 💚



Piękne kwiaty 💛



Moc najpiękniejszych życzeń 💜



Oryginalne, własnoręcznie wykonane..



oraz unikalne, zabawne i jakże pasujące już hasła 💙



Raz jeszcze najserdeczniej dziękuję swoim rodzicom i wszystkim tym, którzy pomagali w organizacji przyjęcia oraz gościom, którzy umili mi to wejście w niełatwą, ale również (mam taką nadzieję) pełną pozytywów dorosłość.

❤💙💚💛💜❤💙💚💛💜





Komentarze