Przejdź do głównej zawartości

Obserwatorzy

Młodzi! Spotkajmy się w Dukli! - relacja ze SMAP'u


Tradycyjnie (jak od 2 lat co roku) wzięłam udział w uroczystych obchodach Niedzieli Palmowej oraz poprzedzającym ją Spotkaniu Młodych Archidiecezji Przemyskiej (SMAPie). Tym razem zorganizowany został w Dukli




Oczywiście pojechałam tam jako członek Diakonii Muzycznej Archidiecezji Przemyskiej do której od kilku lat należę. Wspomniana już grupa młodych, pełnych życia i pasji ludzi animowała centralne nabożeństwa SMAPu (12 kwietnia - celebracja inauguracyjna "Męka Chrystusa wczoraj i dziś w Mocy Bożego Ducha i w Świetle Bożego Słowa", 13 kwietnia - proklamacja Dekalogu na granicy polsko-słowackiej "W Mocy Bożego Ducha - Budujemy Europę Ducha" i Adoracja Krzyża "Spotkanie młodych przy krzyżu: Oto Ja Służebnica Pana... aż po Krzyż Pana", 14 kwietnia - Msza św. Niedzieli Palmowej). W ten sposób podjęliśmy misję głoszenia Dobrej Nowiny, poprzez śpiew i muzykę, kilkutysięcznej rzeszy młodych pielgrzymów, także z Ukrainy, Słowacji i Węgier.



Tegoroczne hasło SMAPu brzmiało - "W mocy Bożego Ducha"



A oto słowa hymnu, który gościł przez ostatni weekend na ustach młodzieży Archidiecezji Przemyskiej:


Ref. Przyjdź Duchu Święty, 
napełnij serca swych wiernych
i zapal w nas swój Ogień,
Ogień miłości Twej.

Niech zstąpi Duch Twój, na nowo będziemy stworzeni, to Ty sam odnowisz oblicze ziemi tej.

Nie moc, nie siła, lecz Duch Mój na was spocznie, On sam dopełni dzieła, tak mówi Pan Zastępów.

Pan jest Duchem, gdzie Duch Boży tam jest wolność. Będziemy Cię wielbić Panie, na wieki wieków. Amen.

Słowa i muzyka - George Misulia

Opracowanie - Monika Brewczak

Przyjdź, Duchu Święty w wykonaniu DMAP ❤❤❤

Gościem specjalnym Spotkania był zespół niemaGOtu, na którego koncert z chęcią się wybrałam. 



Do zobaczenia za rok w Błażowej! 😊💛



Komentarze

  1. Nigdy nie byłam na takim spotkaniu, a szkoda bo bardzo mnie zaciekawiłaś! :)
    Dobrze, że młodzi ludzie mają możliwość spotkania się i wspólnej celebracji.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super są takie spotkania. Ja sama w. Technikum należałam do. Oazy przy swoim kościele. Miałam pełno znajomych z naszym księdzem prowadzącym zawsze w czwartki robiliśmy msze w kościele dla młodzieży super to wspominam :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz