Przejdź do głównej zawartości

Obserwatorzy

Pudełko z najlepszymi życzeniami, czyli pomysł na 18nastkowy prezent


Osiemnaste urodziny to z pewnością niebagatelna uroczystość. W naszej kulturze utożsamiana jest z wejściem w dorosłe życie, ze zdobyciem większej ilości możliwości. Z tego też względu warto należycie uczcić ten dzień, ten moment "przejścia przez próg" i godnie towarzyszyć w tym czasie solenizantowi, tak aby pozostał on na długo w jego pamięci. Z pewnością pomóc w tym może wybór odpowiedniego podarunku.



Jako, że rok 2019 upływa mi pod znakiem 18nastek, postanowiłam podzielić się z Tobą jednym z ciekawszych i dosyć kreatywnym pomysłem na prezent wykonany samodzielnie, specjalnie z myślą o obdarowywanym. Mianowicie - "pudełkiem z najlepszymi życzeniami" zawierającym 18 dowolnych upominków dopasowanych do naszych skojarzeń z daną osobą, jego zainteresowań, marzeń czy oczekiwań



Osobiście niedawno obdarowałam kolegę takim upominkiem i mam nadzieję, że przypadł mu on do gustu. Za pomocą tego pudełka życzyłam mu:


1. Jego zdrowia! (bez użycia chemii) - alkohol (w tym wypadku bimber)

2. Zachowania czystości - żel pod prysznic

3. Zadbanej buzi - pianka do golenia

4. Mnóstwa energii do spożytkowania - energetyk

5. Spokojnego życia - melisa

6. Braku kaca - tabletki 2KC

7. Czasu spędzonego w gronie przyjaciół - gra karciana UNO 

8. Samej słodyczy - czekolada

9. Nieschodzącego z buzi uśmiechu - gumy do żucia

10. Zachowania dziecięcej radości z serduchu - ciasteczko "Lubiś"

11. Dużej ilości pieniędzy - zdrapka

12. Namiętnych pocałunków - pomadka do ust

13. Ekspresowych rozwiązań problemów - zupka chińska 

14. Braku cierpienia - tabletki APAP

15. Najpiękniejszych wspomnień - kartka urodzinowa z życzeniami i podpisem

16. Szczęścia na każdym kroku - 18 monet jedno groszowych

17. Prawdziwej miłości - lizaki "serduszka"

18. Serca w całości - plastry

Wersja "pudełka z życzeniami", którą ja wykonałam jest jak widać dopasowana do konkretnej osoby. Jak wiadomo do każdego należy podchodzić indywidulanie. Mój podarunek opierał się na humorystycznych, lekkich życzeniach, jednak ile głów tyle pomysłów. Plusem jest to, że sami możemy dopasować kwotę jaką chcemy przeznaczyć na taki prezent i nie jest to upominek, który kupujemy bezmyślnie, solenizant/ka może poczuć się za jego pomocą wyróżniony/a i doceniony/a - w końcu samodzielnie wykonane prezenty są najcenniejsze!


A Ty co myślisz o tym upominku? Spodobał Ci się? Masz zamiar obdarować w ten sposób jakiegoś/jakąś solenizanta/kę? A może sam/a chciałbyś/abyś zostać obdarowany/a takim pudełkiem? Podziel się swoimi przemyśleniami i pomysłami na urodzinowe prezenty w komentarzach! ❤❤❤

Komentarze

  1. Jesli bede miala okazje, zrobie taki prezent komus na urodziny lub na inna okazje, bardzo fajny pomysl:)
    Zapraszam na moj blog!^^
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny pomysł na prezent!
    Pozdrawiam :)
    http://swiatwedlugidoli.blogspot.com/2019/05/nie-mow-mi-ze-niebo-jest-granica-skoro.html?m=1#more

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja te robiłam swego czasu taki prezent przyjaciółce, uważam, że to świetny pomysł na obdarowanie kogoś bliskiego!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super ten pomysł! U nas właśnie w tym roku "skończyły się" wszystkie osiemnastki i takie imprezy i prezenty już mamy z głowy :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Najpopularniejsze posty

Ani grecka i nie rzymska! Nasza, słowiańska - mitologia Słowian

Ponad tysiąc lat temu niedoszły król Polski - Mieszko I, a z nim teoretycznie cała Polska, przyjęła chrzest. Niektórzy twierdzą, że właśnie w tym momencie nasz kraj został wprowadzony w świat religijności. Jednak to nie prawda! Religia była tu już dużo wcześniej, tylko po prostu inna. Nie wiele informacji, na temat wierzeń naszych przedchrześcijańskich przodków, uchowało się, co nie oznacza jednak, że nie warto zagłębić się w to, co się z tych czasów zachowało. Tak samo dobrze, a może i nawet lepiej, niż wciskanej nam w szkołach, oklepanej już, mitologii Greków czy Rzymian. Dlatego właśnie zainteresowałam się tym tematem i zapoznałam się z naszą, słowiańską mitologią , a raczej z tym, co z niej pozostało. W związku z powyższym pragnę podzielić się z Tobą książką, którą ostatnio wręcz pochłonęłam, mianowicie - "Mitologią słowiańską" - Jakuba Bobrowskiego i Mateusza Wrony . "Mitologia słowiańska" ~ Jakub Bobrowski, Mateusz Wrona "Zakrawa

Dlaczego przeszłam na wegetarianizm? - moje powody

Od ponad 2 lat nie jem mięsa. Była to niesamowicie spontaniczna i w pełni świadoma decyzja, która wywołała nie małe poruszenie wśród mojej rodziny i najbliższego otoczenia. Do dziś zdarza mi się usłyszeć, podczas spotkań rodzinnych czy ze znajomymi, pytania o powód i sens tej decyzji. Niekiedy są one kierowane do mnie w formie przytyków czy wytknięcia mi nieodpowiedzialności i głupoty, najczęściej jednak wynikają z coraz większego zainteresowania społeczeństwa tym tematem i chęci poszerzenia horyzontów.  W tym poście chciałabym nieco przybliżyć Ci ten temat - opowiedzieć czym dla mnie jest wegetarianizm, dlaczego zdecydowałam się na taki krok, co mnie do tego zmotywowało i przedstawić Ci kilka powodów, dla których warto to zrobić. Na początek jednak kilka słów w ramach sprostowania: Nie mam zamiaru wykłócać się tu z nikim po czyjej stronie leży prawda - zwolenników diety tradycyjnej czy roślinnej. Każdy ma prawo do tego, by obierać swój własny punkt widzenia. Dalek