Przejdź do głównej zawartości

Obserwatorzy

Nie poddaję się! Wracam! Z nową energią i głową pełną pomysłów!


Po nieplanowanej, długiej przerwie postanawiam wrócić do mojego miejsca w internecie, gdzie mogę być sobą.

Jakiś czas temu straciłam motywację i chęci do tworzenia nowych postów, wyrażania swoich opinii, dzielenia się z Wami jakimikolwiek treściami. Miałam wrażenie, że nie nadaję się do tego, nie jestem w stanie podołać, "zanudzam" i tak czy siak nikt mnie nie czyta.

Po czasie zorientowałam się, że istnieje grono odbiorców, którym brakuje mojej paplaniny, poza tym, wychodzę z założenia, że swoim największym krytykiem jestem ja i dopóki publikowane treści mi odpowiadają, a ich tworzenie sprawia mi przyjemność, to dla samej siebie, dla własnej satysfakcji - warto to robić!

Dlatego też postanowiłam nabrać wiatru w żagle i powrócić z nową energią, z czystą i otwartą głową, tym bardziej, że w zaistniałej sytuacji nabyłam nieco cennego czasu.

Mam nadzieję, że znajdzie się maleńkie grono odbiorców, którzy będą chcieli mi towarzyszyć i pomogą w tworzeniu tego miejsca, tak aby nadal nie było tu tematów tabu, by można było wymieniać się doświadczeniami i pomysłami i by można było podyskutować 

O Wszystkim i o Niczym!

Komentarze

  1. Powodzenia w powrocie do blogosfery! :) Życzę dużo energii i motywacji do działania.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też niedawno wróciłam na bloga. Całkowicie cię rozumiem bo moja przerwa w prowadzeniu bloga była z tego samego powodu :)
    Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz