Przejdź do głównej zawartości

Obserwatorzy

Co tam słychać między stronami - czytadła do przeczytania - "Klinika śmierci" H. Cobena

Klinika śmierci ~ Harlan Coben



"Pracujący w klinice na Manhattanie doktor Riker poświęcił swoje życie, aby wynaleźć lekarstwo na jedną z najgorszych chorób na świecie - AIDS. Jego pacjenci, jeden po drugim, zostają wyleczeni. A potem - także jeden po drugim - giną z rąk seryjnego mordercy...

Tymczasem nad najbardziej medialną parą w Stanach Zjednoczonych, Sarą Lowell i Michaelem Silvermanem, zbierają się czarne chmury. Ona jest uwielbianą przez tłumy, niepełnosprawną prezenterką telewizyjną. On - najjaśniejszą gwiazdą drużyny koszykarskiej New York Knicks. Do szczęścia brakuje im tylko dziecka. Kiedy okazuje się, że Sara jest w ciąży, ich radość przyćmiewa straszna diagnoza - Michael jest chory na AIDS. 

Doktor Harvey Riker namawia ich do wzięcia udziału w jego badaniach. Czy w ten sposób znajdą się na celowniku mordercy?"



Jest to książka z gatunku thrillera, sensacji i kryminału, a jej oryginalny tytuł to - "Miracle cure". Na język polski przetłumaczył ją Robert Sudół. Została wydana 18 grudnia 2018 roku przez wydawnictwo Albatros.



Jest to pierwsza książka tego autora, po którą sięgnęłam i jestem nią wprost oczarowana! Język, którym operuje Coben jest lekki, dowcipny, trafiający za każdym razem w punkt. Powieść wprost mnie pochłonęła, czyta się ją szybciutko i dosłownie od samego początku nie sposób się od niej oderwać. Precyzyjnie skonstruowane intrygi dopięte na ostatni guzik, ogromne napięcie towarzyszące nieustannie podczas zagłębiania się w treść powieści, zagadki pojawiające się na niemal każdej stronie podnoszące adrenalinę podczas czytania i zakończenie, którego z całą pewnością nikt się nie spodziewał - mnie osobiście położyło na łopatki. Polecam każdemu fanatykowi thrillerów medycznych czy po prostu dobrych książek!


Zachęcające do przeczytania powieści cytaty z niej wyjęte: 

"Gniew to marnowanie energii. Gniew mąci umysł, uniemożliwia racjonalne myślenie."

"Stara dobra moralność woli pozory niż prawdę..."

"Harvey podszedł do łóżka.- Wyglądasz nieźle mistrzu - stwierdził. - Ale czuję się jak kupa gówna - odpowiedział Michael. - Żartowałem. Wyglądasz właśnie jak kupa gówna. Zachichotał."


Komentarze

  1. Książka wydaje się ciekawa, przynajmniej tak została opisana. Chyba po nią sięgnie!
    http://nouw.com/luuxyaa

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak dobra opinia o pozycji zachęca do sięgnięcia po książkę :)
    Fabuła intryguje!
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Książka wydaje się być bardzo ciekawa !
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Okładka taka mroczna, ale przecież nie ocenia się książki po okładce :D
    Ja obecnie czytam jedną z książek Beaty Pawlikowskiej:)
    Obserwuje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie przeczytam, wydaje się bardzo ciekawa.
    https://inspiracjepatrycjil.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. 51 year-old Account Executive Aurelie Viollet, hailing from Brossard enjoys watching movies like Blue Smoke and Paintball. Took a trip to Shark Bay and drives a Duesenberg Model J Long-Wheelbase Coupe. Czytaj wiecej tutaj

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Najpopularniejsze posty

Ani grecka i nie rzymska! Nasza, słowiańska - mitologia Słowian

Ponad tysiąc lat temu niedoszły król Polski - Mieszko I, a z nim teoretycznie cała Polska, przyjęła chrzest. Niektórzy twierdzą, że właśnie w tym momencie nasz kraj został wprowadzony w świat religijności. Jednak to nie prawda! Religia była tu już dużo wcześniej, tylko po prostu inna. Nie wiele informacji, na temat wierzeń naszych przedchrześcijańskich przodków, uchowało się, co nie oznacza jednak, że nie warto zagłębić się w to, co się z tych czasów zachowało. Tak samo dobrze, a może i nawet lepiej, niż wciskanej nam w szkołach, oklepanej już, mitologii Greków czy Rzymian. Dlatego właśnie zainteresowałam się tym tematem i zapoznałam się z naszą, słowiańską mitologią , a raczej z tym, co z niej pozostało. W związku z powyższym pragnę podzielić się z Tobą książką, którą ostatnio wręcz pochłonęłam, mianowicie - "Mitologią słowiańską" - Jakuba Bobrowskiego i Mateusza Wrony . "Mitologia słowiańska" ~ Jakub Bobrowski, Mateusz Wrona "Zakrawa

Dlaczego przeszłam na wegetarianizm? - moje powody

Od ponad 2 lat nie jem mięsa. Była to niesamowicie spontaniczna i w pełni świadoma decyzja, która wywołała nie małe poruszenie wśród mojej rodziny i najbliższego otoczenia. Do dziś zdarza mi się usłyszeć, podczas spotkań rodzinnych czy ze znajomymi, pytania o powód i sens tej decyzji. Niekiedy są one kierowane do mnie w formie przytyków czy wytknięcia mi nieodpowiedzialności i głupoty, najczęściej jednak wynikają z coraz większego zainteresowania społeczeństwa tym tematem i chęci poszerzenia horyzontów.  W tym poście chciałabym nieco przybliżyć Ci ten temat - opowiedzieć czym dla mnie jest wegetarianizm, dlaczego zdecydowałam się na taki krok, co mnie do tego zmotywowało i przedstawić Ci kilka powodów, dla których warto to zrobić. Na początek jednak kilka słów w ramach sprostowania: Nie mam zamiaru wykłócać się tu z nikim po czyjej stronie leży prawda - zwolenników diety tradycyjnej czy roślinnej. Każdy ma prawo do tego, by obierać swój własny punkt widzenia. Dalek